Fredag d. 5. Juni inviterer vi til fredagsbar i Storkøbenhavn, hvor du i uformelle og hyggelige rammer kan møde andre yngre og unge seniorer med Parkinson.

Arrangementet afholdes privat i et lokale kun for os. Der vil være siddeområde og ordnede toiletforhold på stedet

Det er blevet tid til årets hyggeligste sommerfredagsbar.😀

 

Dato: 05.06.26 Tid: 18-22

Sted: Loen på Rødovregård

 

Vigtigt: Du/I skal selv tage jeres egen madkurv med.  Ja du læste rigtigt.

Vores kokke er nemlig gået på sommerferie 😉 Husk gerne egen service, tallerkner og bestik.

Vi sørger for kaffe og kage til dessert. Der vil være drikkevarer til rimelige priser

Programmet byder på:

Hygge, godt selskab og god musik.

Prisen er 25,- som betales ved tilmelding.

Dresscode: Sommer, smil, og måske en sommerhat der er lidt for meget 😉

Tilmelding: Senest 29.5. via dette link.

Så kom og vær med til en dejlig aften, hvor du kan møde folk du kender eller kommer til at kende.

Du er velkommen til at tage en ven, partner, veninde, eller hvem du ønsker med.

 

Vi glæder os til at se jer!

 

🤗ARRANGØRER

Helen Brath, Jan Jakobsen og Kirsten Duncan

💰SPONSORER

Arrangementet er sponsoreret af Parkinsonforeningens kredse: Storkøbenhavn, Nordsjælland og København/Frederiksberg

SPØRGSMÅL

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte arrangørgruppen på mail@parkinsonfredagsbar.dk